Dompot elektro - domácí potřeby.

Reklamace

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.

Reklamace včetně odstraněni vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí  této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

Jak reklamovat nefunkční zboží zakoupené na našem e-shopu                                

Zboží vám dorazilo v pořádku, ale nepracuje správně nebo po čase fungovat přestalo? Pokud jste si zakoupili zboží přímo na našem e-shopu    a je-li výrobek v záruce, je samozřejmě možné zboží reklamovat. To znamená:

 

na adresu 

                  Elektro domácí potřeby

                  Smetanová 321

                  79055 Vidnava

                  e-mail: obchod@dompot.cz

                  tel: 584 453 011

zašlete 

1) vadné zboží (celé, ne jen domněle vadnou součást)
2) průvodní dopis, který popisuje závadu či vzniklý problém na zboží
3) kontakty na vás (email, telefon, adresa)
4) kopii faktury nebo číslo objednávky (najdete v mailu se shrnutím objednávky)
 

Bez těchto náležitostí znemožníte zdárný průběh reklamace. Pro vaši reklamaci můžete využít i náš reklamační protokol zde. Pokud nemůžete číslo objednávky či faktury najít, pomůžeme vám na obchod@dompot.cz       

O výsledcích reklamačního řízení vás budeme informovat emailem.  Pokud se vám doba vyřizování bude zdát příliš dlouhá nebo budete chtít něco upřesnit, lze aktuální stav Vaší reklamace zjistit přímo na tel. 584453011, nebo na email: obchod@dompot.cz   

U oprávněné reklamace vám náleží náhrada účelně vynaložených nákladů. Pokud vám proto od nás přijde po dokončení reklamačního řízení potvrzení o uznání reklamace, stačí zaslat číslo přidělené vaší reklamaci (naleznete v emailu o uznání reklamace), kopii podacího lístku a číslo bankovního účtu se stručnou žádostí o vrácení peněz za dopravné opět na obchod@dompot.cz  

Jak postupovat, když vám zboží již dorazilo poškozené

Zápis o škodě  může kromě příjemce sepsat v podstatě kdokoliv, tedy jak příjemce, tak odesílatel, reklamaci ale podává ten, s kým má přepravní společnost podepsanou smlouvu, a to je většinou odesílatel, tedy e-shop. Kromě sepsání zápisu o škodě je také nutné reklamovat zboží u samotného prodejce (e-shopu), se kterým máte uzavřenou kupní smlouvu, a to též bezodkladně. Ten totiž může poškozené zboží reklamovat u přepravní firmy. 

Pokud vám zboží již dorazilo poškozené, případně při přebírání zboží je již krabice poškozená, je nutné se obrátit přímo na naši smluvní přepravní společnost DPD. U nás na skladě je zajištěna několikanásobná kontrola zboží, aby vždy odcházelo v pořádku, k rozbití tak může dojít jen během přepravy. Na adrese https://public.dpd.cz/ocm/index.aspx vyplňte prosím jejich formulář (zadáváte datum převzetí, číslo zásilky apod.). Doporučujeme nahrát také fotografie poškozeného balení nebo zboží. Společnost DPD vás již bude sama kontaktovat a dohodne se s vámi na dalším postupu.        

Co dělat, když vám dorazilo jiné zboží než jste si objednali

Pokud vám přišlo jiné zboží, zkontrolujte nejprve přiloženou fakturu se shrnutím objednávky ve vašem emailu. Pokud zboží nesedí, zřejmě došlo k záměně v našem obchodě. Za to se omlouváme, kontaktujte nás prosím na e-mailu obchod@dompot.cz Napište nám číslo objednávky a jaké zboží v balíku chybělo. Váš problém určitě vyřešíme, nedoručené zboží vám obvykle dopošleme obratem.

Jak odstoupit od smlouvy a zboží vrátit

Ze zákona máte nárok na vrácení nepoškozeného a nepoužitého zboží do 14 dnů od jeho převzetí. Takto tedy můžete učinit nejsnáze tak, že na

 na adresu 

                    Elektro domácí potřeby

                   Smetanová 321

                   79055 Vidnava

                   e-mail: obchod@dompot.cz

                   tel: 584 453 011

zašlete 

   

1) kompletní zboží
2) kopii faktury
3) průvodní dopis, kde výslovně prosím uveďte, že zboží vracíte (uvádět důvod není povinné)
4) číslo vašeho bankovního účtu pro poukázání kupní částky zpět

Pokud nemůžete číslo objednávky či faktury najít, pomůžeme vám na obchod@dompot.cz Informovat se o úspěšně proběhnuvším odstoupení od smlouvy můžete na e-mailu obchod@dompot.cz Odstoupení od smlouvy musí být písemně doručeno e-mailem nebo poštou výhradně do 14 dnů od převzetí zboží. Samotné zboží může být odesláno později. Pro odstoupení od smlouvy můžete využít také tento formulář zde. Po přezkoumání zboží a vaší žádosti vám budou na váš bankovní účet poukázány příslušné finanční náklady (poštovné se do těchto nákladů nezapočítává).